Trött som Fan!

Tisdagen denna vecka blev till att göra vid naglarna!! Jätte bra blev de :) Men sedan efter de va jag så trött efter allt jobb på dagen:/ Fick jobba hos Grisarna halv dagen och gå över så jag slutade vid halv åtta! Jobbigt!!


Onsdag, trött som bara den slet jag mig igenom dagen hos kossorna :) sedan hamnade jag hemma hos Frida och efter de hos mig sedan somnade jag lungt in i min säng. :)


Torsdag, Fotbolls tunering i Värnamo:) det va skit kul, vi åkte från elevhemmen klockan 8 på morgonen sedan började vi spela vid halv 12 i värnamo, Efter stukade fötter, onda handleder och onda revben nådde vi final och kom tvåa =( skit surt men vi spelade bra så jag blev jätte nöjd ändå! Vi kom hem vid 22 på kvällen och sedan somnade jag in vid klockan 23.. Saknar min pojkvän så himla mycket just nu :'(


Fredag!! Jobbar i skolan har lunch nu snart sedan ska jag jobba igen! Ikväll ska jag ju vara kvar och i morgon ska jag jobba :P Haha snart är det söndag och jag får träffa minb pojkvän!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback