Studieresa skåne.

Måndag, gick upp  tid och fixade mig och sådant sedan åkte vi till eurostop och där hoppade jag på bussen som tog mig till Donken där vi käkade Lunch, Där efter åkte vi till första besöket och de va Helsingborgs djursjukhus :) jätte intressant att va där och lyssna och kolla. Därefter åkte vi vidare till Bonizas Hundskola i Eslöv :) vi va där resten av dagen och kollade lite på att träna hundar :) Sedan anlände vi till Malmö camping och vi bäddade upp sedan åkte vi för att käka kvällsmat och även denna gång på DONKEN :P

Tisdag, GODMORGON Sabine, Lina och Rebecca klockan halv 8 :P Käkade frukost packade ihop och åkte till Zoogiganten där vi kollade runt på deras mini zoo och ven i djuraffären :) inte alltför kul men hittade fiffiga saker tll mig bortskämda katt ;P Därefter åkte vi till Satchmo Hundbutik och kollade runt även där :P Inköp tll Pontus blev en borste för både hund och katt :D Sedan åkte vi en lång resa ut till en vacker strand, Bilder kommer komma på Bilddagboken Bulansplace, ni som ej är vän med mig blir då de och kolla läget! Där iallafall käkade vi mackor och efter de åkte vi till Ystad Djurpark, jätte trevligt vi lyssnade och gick runt och kollade på dom olika djuren !! Sedan blev de en resa till Sandskogens camping i Ystad och där packade vi upp och begav oss till Ystad stad där kollade vi runt och hämnade på en pizzeria som blev kvällsmat :) Glass till efterrätt ;) Sedan åkte vi tillbaka till campingen och jag och Rebecca & Linda hade en bra kväll ;D

Onsdag, Upp och hoppa Sabine, Lina och Rebecca :) Klockan slog halv 7 !! Klockan nio va vi på Skånes Djurpark och där gick vi runt själva till klockan halv 12, då åkte vi tll Höör centrum för lite lunch ;) Sallad för min del!! Därefter besökte vi vårat sista besök och de va Blommeröds Arabstuteri :) JÄTTE fina hästar! Jag är helt KÄÄÄR. Sedan åkte vi hem och jag tillbringade kvällen med min pojkvän <33


Bilder läggs upp på Bilddagboken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback