Slapp vecka på Munkagård

Veckan började med att jag, Elsie, Åsa & Tilda *...................* och då åkte vi in till stan och kollade runt och mumsade i oss glass ;) Jätte mysigt! Sedan stack vi hem och så aa hände inte mycket mer denna dag :) hahaha

Tisdagen va rätt lugn, Frida hade kommit hem från Cypern och kom då til elevhemmen på denna kväll, så jag chillade med henne hela kvällen :D

Onsdag, Skön skoldag jag tyckte iallafall den gick snabbt :P kan ju vara för att jag slutade efter lunch, då satt jag, Åsa, Elsie, Tilda, Johan och Malin och snackade skit tills Tilda skulle börja säda och jag hängde på :) Väntade till ungefär halv tre då gick jag över till mig och fixade mig :P Frida kom då hem ifrån skolan och vi stack till Varberg och shoppade :) Hittade en jätte fin bikini som jag köpte och ett linne :) Vi satt på ett jätte fint fik och åt mat i 1 ½ timme :) jätte mysigt! Sedan pluggade vi gärnet på kvällen :)<3<3

Torsdag, JOBBIG gympa lektion, sedan redovisning i svenska, det gick jätte bra tyckte jag :) Sedan gick dagen snabbt hade djursjukvård på eftermidagen fick vaccinera en kattunge =) Nice bajs, på kvällen chillade vi tills klockan blev 10 då hämtade Stenen oss och vi åkte med i hans regger bil ;P till Varberg och så åt vi glass, drack öl och åkte hem :D Frida sov sedan hos mig ;)

Fredag, Chill dag, Jag och fisken tog sovmorgon till halv tio sedan stack vi till skolan och kollade på redovisningar sedan åt vi lunch gjorde klart ett arbete och slutade vid kvart i två... chill, stack då till elevhemmen och så chillade vi i hennes rum och lite sånt, sedan kom  pappi och hämtade mig och väl hemma snackade jg lite skit med Jonathan och sedan kom Anna hem till oss :) Jätte mysig kväll med henne hade jag =)


ss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback