Malmö två gånger denna veckan,

Torsdag, Jag vaknade och stack till jobbet, sedan åkte jag hem till mormor och efter de åkte jag, jennifer, Anita och Tomas till Malmö för att hälsa på de lilla kusinbarnet som kom för snart en månad sedan :) Jätte söt va lilla Tuva och vi käkade lite mat och fika för Kusin Crelle fyllde 28 ;) Vi gick även till Lekparken och lekte i sandlådan med Lea ;) efter de åkte vi hem och sedan va jag med min fina pojkvän hela kvällen :)

Fredag, Jobbat på morgonen sedan kom Älsklingen hit och vi stack till mormor och fikade och sedan hem och va lite sociala med min familj :D sedan hängde vi hemma hela kvällen, jag kände mig INTE så värst bra =( men mysigt va de <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback