Knölfisk!

Onsdag igår och jag hade en laaaam skoldag!! haha sedan övade jag på trktorn och efter de åkte jag hem och bytte om! Sedan åkte vi på träningen, älsklings frida kollade bara på medans jag tänade ;) Nice!! Sedan åkte vi hem jag duschade och käkade och sedan klippte jag Fisken!!

Idag är det nästan lunch nu och jag är rastlös!! Haha ;) Kom med i laget som ska spela mot Plönning ;) Moahahahah!! Idag ska jag packa och träna fotboll för imon åker jag till min kära Bror Cenny i Örebro!! Saknar honom så de komemr bli jätte kul, även kul att träffa Angelika!! Länge sedan nu jue! Nästa vecka har jag lagårds tur heeela veckan ;P Plus helgen!! Kommer dom hem på söndag nästa vecka för att sedan¨åka på måndagen igen!!


Saknar alla mina kompisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback