En intressant Lördag

Det började med att jag gick upp och jobbade, sedan duschade jag och satt en stund vid datorn.. När klockan blivit halv 3 ?? så kom Anna hit och slöade med mig ;) Klockan halv fyra öppnade jag min första öl, sedan va de igång, Jag och Anna fixade oss, valde kläder och skit sedan kom även Becca hit och fixade sig, Bror hade förfest här med.. Goda drinkar serverades och sedan kom Anne då stack vi till Marika :) Där fortsatte förfestandet och Gabbi kom, Marika hade välrdens söstaste valp hos sig så jag kelade såklart med den =) Klockan kvart i 8 åkte vi till Stan med Jossan, egen buss vafan!! ;) Väl inne handlade vi lite ;) Sedan satte vi oss vid en bänk och bord och groggade tills vi gick in på club gegga... Det va jätte kul det lilla jag kommer ihog, full och glad som vanligt va jag... Sedan hände lite och jag gick ut och träffade Simons pappa seda träffade jag Marcus :D haha Simon kom också dit, sedan åkte jag hem :) Haha vilket natt,


dagen efter blev det att spy, jobba, sova, köpa mobil, och va med Simon senare förhoppningsvis <3<3<3

Kommentarer
Postat av: Marika

Hahaha det var kul faktiskt.;) Och status med egen buss:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback