Tisdag, Onsdag!

Tisdagen forstatte med hästprov sen hålla på med fiskar =) haha Senare på kvällen gick vi en runda jag och frida =) jätte mysigt väder!

Onsdag, Vaknade tidigt!! Sen skötte djuren sedan tema dag = film hela förmiddagen sen gångon jävla teater! Faktiskt riktigt bra va den! Filmen va sådär! Guds stad hette den! Sen kom vi hem och vi gick ut och gick i en timma =) och pluggade "massa" Haha jag blev iallafall färdig!

Torsdag, Jag hade kallhuset dvs ankor, höns, fåglar ute! Haha =) kul? Nej, låste in mig i innefågelburen och kom inte ut :S och jag som är livrädd för fåglar höll på att dö =/ synd om mig!! Sen har vi haft svenska nu ett tag, och ska ha gympa teori sedan! Efter de ska jag ha djurvård och säkert något mer =)

Fredag imon! Ska träffa min kusin och bror!!! <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback