Sjuk =/

Sitter i skolan och är sjuk =/ har genomlidigt denna skoldagen med antagligen feber och hosta så hela bröstet värker.. =/ Mår riktigt kasst.. vill bara hem nu!
Idag ska jag och Frida städa I Andreas hus =) så det blir fint när han kommer hem =)

Lite ifrån helgen,
Fredag: Jag kom hem, då åkte jag och Simon till Jula men jag hittade inget intressant, blev inhandling av block, till skolan.. Sen käkade vi pizza och hade mys till klockan nio =)
Lördag: Vaknade kvart i nio klädde mig coh stack till Jobbet (började nio) Jobbade tills jag va färdig sen stack jag hem och klädde om till ridkläder och stack då till stallet, Sen kom jag hem duschade och klädde om till vanliga kläder.. sen va jag bara hemma, Mamma jobbade natt så jag och Simon käkade god middag och hade jätte mys<3
Söndag: Samma veva här, upp tidigt och jobbade sen vidare till stallet =) Träffade Simon en stund också annars va jag bara hemma =) jätte mysig helg har det varit!


Måndag: Jag och Frida va på buggen sen stack vi "hem" till Huset och käkade gott och hade en jätte trevlig kväll<3

Är jätte hungrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback