Ons,Tors,Fre,Lö,Sö,Må,Tis,Ons

Onsdag Förra veckan, Jag va sjuk dvs att jag va ledig ohc åkte hem ifrån Munka, väl hemma va jag en stund hos mormor sen åkte jag hem och sov och kollade på One tree hill(L)

Torsdag Förra veckan, Jag va bara hemma och sov och kollade One tree hill (L) min älsklings serie!

Fredag Förra veckan, Jag kände mig bättre så jag åkte in och vaxade mig och sedan åkte jag och Simon och köpte ett katthalsband till mig fina Katt<3 Sen åkte vi hem till mig och han stannade för att dricka lite läsk och sedan åkte han hem och jag kollade One tree hill =) Älskar att kolla om på mina älskade serier!

Lördag Förra veckan, Jag jobbade sen va jag med Älsklingen<3 jätte mysigt! Tog det bara lungt!

Söndag Förra veckan, Jag vaknade jobbade och sen kom älskling och han va hos mig i en timma typ sen stack han och jag åkte hem till Marika<3 Vi hade jätte mysigt! Kollade film och Duschade Frigg och allt va de nu va <3

Måndag, Jag & resten av Munkagård va lediga idag, Simon hade oxå studiedag! Så vi åkte in och hade en jätte mysig lunch på Blue Thi! Sen åkte vi hem och han åkte därefter hem till sig och jag stannade hemma och städade och packade!

Tisdag, Skolan till halv fyra! Då tränade jag i 45 minuter sedan stack jag till elevhemmen och käkade, Efter de åkte jag och Degis och kollade på Vollybollen mellan Plönninge- munkagård, Munkagård killar förlorade men tjejerna vann =) Sen stack vi till pizzerian men vi va bara där och vände, jag stack därefter hem och sov =)

Onsdag, Vi gick i skola som vanligt, sen tog jag och Frida moppen till varberg och gick på stan <3 =) Mys! Sedan hem och käkade en jätte mumsig räksallad och kollade därefter på Film =)

Idag Torsdag, Började med svenska som jag fick reda på att jag inte behövde gå på!! Så nu sitter jag här och tråkar!

Imorgon Fredag, Jag ska hem och så ska jag träffa Marika <3 Hon ska använda mig som sminkdocka ! =D <33 Jätte kul att umgås med henne! Tycker så mycket om henne<3



Kommentarer
Postat av: Marika

hihih det ska bli kul.:D Gillar att vara med dig med;) Checka min blogg pundarFitta www.maarikajohansson.blogg.se

2009-03-12 @ 19:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback