Lördag, Söndag, Måndag & Tisdag

Lördag, Det var fest hemma hos mig =) jag tycker det blev helt okej =) Riktigt nöjd! Älskar att Åsa & Jennifer va med =D Va länge sedan man gjorde något mer er på de viset ;) Alla andra va också helt okej och jag hade jätte trevligt!

Söndag, upp och jobba började klockan nio men kom lite sent ;) Det tog typ en timma sedan va jag hemma igen och då hade mina underbara vänner Påhlsson och Dansk städat i mitt hus :') så himla gulligt av dom :) Efter de gjorde min kära kusin Fidde frukost! Fråga inte! Så resten av dagen tog jag de lungt och diskade all disk och sånt, Jennifer kom över också sen åkte jag och mormor och lämnade henne på flygplatsen, sedan kom Simon hem till mig och vi åt mat och kollade Beck! Mys älskling<3<3

Måndag, Back to school! Rätt skönt att vara tillbaka =) Hade bara två lektioner och då satt vi vid datorn och höll på med fiskar =D haha :D Sen igår kväll städade jag och Frida hennes rum och efter de gick vi en runda! Sedan satt jag själv i mitt hus och kollade på Halv åtta hos mig, Familjen annurlunda, och Spårlöst =D sen duschade jag och la mig!

Tisdag, Nu har vi häst och ska ha de hela förmiddagen sedan ska vi till tropikcenter i halmstad :) haha  sen slutar vi! Ikväll blir det nog att städa och gympa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback