Fredag =)

Idag har de varit en tråkig skoldag sedan så hämtade pappi mig <3 och så kom vi hem och möttes av Anna i mitt kök =) haha blev lite paff =D men de va trevligt! Hon va btw med Jonathan =) Vi snackade lite skit sedan åkte dom till stan =) Och jag åkte ner till mormor där Jennifer och Lilla Lea va =) Vi gick en runda med Lea och så åt vi och sånt =) Sen kollade vi på bompa och sedan skulle Lea sova så jag åkte hem(: nu sitter jag här och väntar på Anna :) Hon kommer snart =D Trevligt, trevligt! Hon stannar nog ett tag tror jag.. Kanske sover hon här.. men jag har ju jobbet imorgon, men vänner får göra som dom vill hos mig =)

Imorgon gäller de!!

Saknar min FridaFiskenFredriksson<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback