Fredag, Lördag, Söndag, Måndag och Tisdag =)

Fredag, Jag kom hem och sedan stack jag till Marika, hon sminkade mig eftersom de va hennes läxa! Bröllogsminkning ! Skit nice! Sen fick jag fest sminkning på ena ögat, Sedan fixade vi oss och åkte med en kompis till henne och hans kompis till Laholm och kollade runt =) Hände inget där vi va så vi stack hem igen =) Och efter de käkade vi nattmat och sedan stack jag hem =D



Lördag, Jag vaknade vid halv 11 och fixade mig sedan stack jag in till Halmstad och träffade Åsa =) Mys<3 VI tog bussen hem till mig igen och så kollade vi film och åt lite (: Hon stack sedan hem vid 7 och jag stack hem till Rebecca med Anna och vi käkade jättegod kycklingsallad och hade massa med mys<3<3 kom hem vid 12 ungefär och då latade jag mig sedan la jag mig och sov jätte skönt!



Söndag, Jag vankade vid 12 sedan käkade jag frukost och kollade One tree hill<3 till halv två, då bytte jag om jag stack ner till stallet =) Väl där nere gjorde jag rent Zorina, Orkade inte rida eller något sånt, hon är lite i oform också, men eftersom jag inte orkade att gå hem så tvättade jag hennes svans och sedan gick jag en runda med hnne för att den skulle torka =) Sen kom jag tillbaka till gården och då frågade Maria mig om jag ville käkade lite vofflor med henne och Anita inne hos Anita och visst ville jag de =) Mums, Så in gick jag och vi käkade och snackade skit, sedan skulle dom åka till Ekeberg och löshoppa Obelix och Jacke så jag hängde med och hjälpte till =) Kom hem igen vid 6, tiden går så snabbt! Då stack jag hem träffade på Fors på vägen snackade lite skit med honom sedan käkade jag med mamma, duschade och tog de lungt!



Måndag, Tandläkaren och sedan skolan! Soft dag, och när vi sedan slutat hade jag och Frida djurtur =) Innebar att Frida fick ha utedjuren, Hästar, Stutar, Lamor, gätter, får.. aa allt möjligt och jag hade hand om Reptilrummet, Fiskar, Ormar, Ödlor, Spindlar!! På onsdag ska jag ha kallfågel, Höns, Och sånt skit, även minigirsarna =) Men men lite roligt va de iallafall!



Måndag/Tisdag Natt, Klockan 01.00 ringde klockan så jag och Frida fick pallra oss upp och åka till skolan för att kolla om fåren lammat! Vilket dom ej hade så vi fick åka tillbaka i regnet och sova klart natten!



Tisdag, Vi försov oss och vaknade klockan 20 över 6! Vi skulle börja utfodra djuren HALV sju! så vi sprang ut tog moppen till skolan och va där halv!! Puh, Sen utfodrade vi djuren och klockan åtta käkade vi frukost, sedan hade vi häst prov =/ Klar med de nu! min hjärna är helt tom!! Blä!!


Jobbigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback