Tillbaka igen!

Idag är de måndag, Skolan började för exakt en vecka sedan men jag va tyvärr sjuk hela första veckan! Tänkte om de här med Jullov, Vill ni vet vad jag gjort? Gå in på min bilddagbok, tomtoarulle! Kan inte skriva allt här det går bara inte, Skriver lite smakprov ;)
Tar de från början,

Julbord med ett par killar med Frida (jätte kul!)
Firade jul (Jätte mysigt med familjen hos mormor<3)
Juldagen ( Kusin med familj kom ner, umgick mycket med henne)
Nyår ( Anna hade nyårsfest, jätte kuL! Nästan helt nykter!)
3 Januari ( Firade min födelsedag med lite släkt =D)
5 Januari ( Middag hemma hos mig med Anna, Becca och Lollo jätte mys)
6 Januari (Min födelsedag! Käkade massa gott med Pojkvän<3)
9 Januari ( Hade födelsedags fest, blev sisådär! kunde varit bättre)
12 Januari ( Skolan skulle börjat men jag va sjuk.. Hela den veckan va jag hemma)


Idag 19 Januari
Jag är tillbaka på Skolan och har precis avslutat 1.5h Engelska!! Jobbigt! Ska nu ha en timma svenska sedan ska jag hem ska nog handla lite också, sen ska jag, Frida och Matilda<3 på buggkurs och efter de tränar vi lite på gym =) Blir en lätt middag sedan hoppar vi nog i sång =)

Bror flyttar till Uppsala idag till mina kusiner! Förhoppningsvis kommer jag hem till sommren men det är ej säkert! Kommer sakna honom väldigt mycket! Vem ska jag nu skylla på där hemma när ngt händer ??

Aja kommer uppdatera denna lilla blogg nu framöver =)

Puss och ha det bra<3

Bilder Jag och Frida<3<3, Bejb<3, Och bror och jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback