Onsdag !!

Igår gick jag hem tidigare från skolan =))))
Fick reda på att min grupp va ledig på driftlektionerna på tisdag och onsdagen denna veckan! Så jag va ledig igår efter lunch då satt jag hemma och läste lite på Svenskan! Tråk men va tungen!!

Sen idag va jag ist ledig till lunch! Skönt med sovmorgon! Sen så började dagen med att när jag kom till skolan (påcykel) Möttes jag av Munkagårds alla elever som va påväg ut ur skolan! Som ni kanske förstår så hade de brunnit! Så jag ställde cyklen och gick till grusplanen! Sen kom en brandbil som tjöt jobbigt och sedan fick vi gå in igen!

Nu väntar jag på Frida<3 (som är i Ladugården på drift) ska typ käka när hon kommer!

Sen har jag En lektion med M.S och sedan Matte!
Och sedan för att jag har varit ledig dessa två dagars drift ska jag stanna efter skolan idag och mata små djur!!
Sen äre feeeest!! =D


Pussss
Love<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback