Plex & Bulans Roadtrip to Halmstad

Okej Måndag, Jag åkte till skolan och Marika åkte hem (: Åkte med Tilda till skolan för jag mötte dom när jag gick till bussen (: Trevligt trevligt, sedan så gick jag ju i skolan har ju 2 lektioner på måndagar.. Sedan efter skolan åkte jag och Alexandra till Halmstad.. Det va rätt lungt och skönt i Epis påväg hem till henne.. Sedan körde vi därifrån och käkade på donken :) hihi och därefter skulle vi köra till Plönninge och höga som vi va på Redbull så flummade vi lite i Epan :D När vi sedan stod i en korsning så stannade Epan just när det slog om till grönt så Alex bara skrek på mig att hoppa ut och putta så ut fort jag med milkshake i handen och aa började putta haha såg nog rätt dumt ut haha :) men men jag kan nog tänka mig att det såg ännu dummare ut när vi öppnade huven och insåg att vi inte visste ett skit av vad vi skulle göra :P eller jo Alex visste men de va fel :P Så vi fick putta till Macken och sedan så löste det sig turligen :) så då bar det av till Plönninge hahaha och vi drack massa redbull så vi va sju höga :P hahaha vi sjöng och flummade ;) Vi pissade och monade vid motorvägen också :P haha gött (: Sedan kom vi till Plönninge och då körde vi rejs till Gullbranstorp och köpte redbull med Oliver och Blondie.. hahaha skit kul vart de :P Sedan stannade vi där ett tag och åkte sedan hem till Munka igen (: Och det av nog den roligaste hemresan jag gjort.. vi Monade igen och skrattade och filmande och skit :D hahaha (:
Bilder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback