Lucia i skolan :)

Idag vart de lucia i skolan :) Skit mysigt, lucia tåg och fika och så pepparkaksaktionen :) Skolan fick detta år in omkring 17000 och jag ska lägga upp bilder på vissa konstverk som gick för mest pengar :) aja efter aktionen så vart de vanlig skola och så.. sedan åkte jag hem som vanligt eftersom det är fredag :) så aa Simon kom hem till mig efter skolan och så käkade vi god middag med mamma och Lasse :) Han ska sedan sova här och imorgon ska jag till stan med Alexandra :)<33 Skriver mer imorgon har inte så mycket att berätta om :)
Elsies gubbe som föreställer våran lärare LG såldes två gånger och tillsammans gick den för 2643kr
Jordbrukarnas traktor.. 2000kr
Vinnaren gick för 2250kr
Och till sist denna lilla gubben som gick för 750 kr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback