JULREA!!!

Klockan 12.07 kom brossan in idag och frågade "Skulle inte du till stan", Och jag som ett frågeteckan i sängen " ehhh jo" och så sa han va klockan va skit tänkte jag nu är alla kläder borta jue :( Men men en shoppingtokig Sabine ringde Alexandra och va inne istan efter en halvtimma av vaken tid, det första jag gjorde va att gå in på Gina tricot och all shopping lust rann ur mig, KÖN va för fan längre än hela torget tillsammans, hade jag ställt mig där hade jag hunnit dö av både svällt och ålder -.- haha sen blev gick vi därifrån och käkade lite lunch/ frukost för mig och sedan gick vi i lite mer affärer och därefter drog alexandra hem :) och då gick jag till en sko affär och jag har faktisk slutat köpa skor som en idiot.. eller aa jag är fortfarande helt kär i skor men liksom jag slutar helt enkelt att gå i skoaffärer men idag när Alexandra hade åkt hem gick jag in i en sko affär och det va ju REA!!! Då blev jag på humör igen så jag kom därifrån med två par skor :) plus att jag har lagt undan ett par :) Jag blev liksom helt kär i ett par av dom så jag köpte två lika dana par bara olika färg :) men är det rea så är det, och dom är as sköna :)
Har jätte ont i magen också, får väl mens snart :( men tur att jag ska till ungdomsmottagningen på måndag så jag kan fixa denna elädiga p-stav ... men men nu ska ni få tre bilder på mina nya skor<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback