Hela veckan?

Ja vart har den tagit vägen? Ja på bloggen har den inte kommit upp än iallafall:P Men men här kommer lite av den :) I tisdags vart de julspex och efter ed va det fest :) Trevligt trevligt, Sedan har jag varit endel med Alexandra, eller om jag säger hela veckan så låter de mer ärligt :P haha i Torsdags gjorde jag prov så nu har jag G i ekologi :) gött! Sedan på kvällen va det fest igen :) Ännu mer trevligt, och därefter sov jag hemma hos Alexandra :) Nu är det fredag och mamma hämtade mig på skolan och sedan träffade jag Simon och han köpte ett par byxor och sedan gick vi hem till mig och jag klippte mig och sedan somnade jag i sängen medans Simon spelade :P haha sedan åkte han hem och jag slog in julklappar och nu sitter jag och glor framför tvn ;) Ikväll blir det sallad ifrån New York :)
Ha så gött och njut av bilderna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback