Hejhopp gummi snopp.

Detta inlägg ska jag inleda med något som gjorde mig glad idag. När jag skulle logga in på min blogg och skriva ett litet smaskigt inlägg och mitt tråkiga liv så hade en söt tjej skrivit en kommentar och jag uppskattade faktiskt de, där hon i kommentaren skrev och frågade hur det va med mig och att hon tyckte min blogg va söt :) Jag blev jätte glad för att hon brydde sig och faktiskt skrev en kommentar på min blogg.. Så jag svarade tillbaka på hennes.

Aja idag har jag iallafall träffat Matilda, Alexandra och Thelander istan. Vi sprang runt och shoppade massa onödigt och lunchade på Blue thi :) Jätte mysig dag faktiskt och jag fick massa användbart köpt! Bland annat Lösnaglar till nyår! Kanske ni tycker är onödigt men jag tycker faktiskt om när man är fin och även om mina naglar är långa så tycker jag inte de är snyggt med MINA vanliga naglar.. Vissa har jätte fina äkta naglar men jag är inte nöjd med mina naglar.. Så jag blev nöjd! Köpte även ny rouge, sånt mineralsmink.. Tänkte testa för Alexandra tycker de är bra smink och jag behövde en ny rouge... Köpte en ny ögonskugga med, OKEJ det behövde jag ej men den va otroligt snygg.. typ brons! I Like ;) Och så va den lite ovanligare inte sådär vanligt typ :) hihi Blev nya redskap till alla mina ögonskuggor också :) Påtal om smink tänkte jag ta kort och låta er kolla på den sminkKåta Sabines smink :) hihi Jag älskar verkligen smink! Vill ha massa smink det är fint och åhh ...Aja fyndade en ny randig (stor) tröja också :) Fin tycker jag! Och även en kofta till nyår.. men vet ej om jag ska ha den men jag tyckte den va snygg! Det blev ett pannband också! ÅHHH nu glömde jag nästan! Jag köpte en jätte söt väska också! Säg gärna va ni tyckte om min söta nya väska!! Krogen Here I come!!!
Här kommer bilder(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback