Försenad helg som alltid :P

Okej, förra helgen så åkte vi ju till Alex på lördagkvällen.. dit har jag ju berättat :P Det va iallafall super mysigt och vi hade en skit kul kväll.. Det blev att åka hem och chilla sedan :D
Söndagen va det mys i sängen till klockan blev 3 då åkte jag och Simon till min mormor och åt middag där, jätte mysigt Kusinerna va där och moster och så :) vi chillade där i någon timma sedan körde mormor hem Simon och sedan hem mig till Marika :) Där satt vi och snackade och så (: Sedan drog vi hem till mig och öppnade upp vinflaskan :) skit trevligt hade vi när vi satt och drack lite vin och så :P Marika gjorde även sin läxa på mig alltså smink och så flummade vi och tog lite kort och sådära :) Bilder kommer in :) Sedan sov hon hos mig :P
Måndagen får ett eget inlägg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback