5 December

Sådär nu är veckan avklarad på Munka och jag har äntligen tatt mig tid att Skriva lite :) veckan har varit kul men tröttsam, det är rätt trist att göra samma sak varje dag fast jag och Linda har gjort våran tid rätt rolig faktiskt :P Vi har haft semeneringar på skolan och så denna veckan och jag och Linda har även lagat spalt och kalkat golv :) Sedan har jag inte gjort så mycket mer under veckan. Nu är det lördag och igår tillbringade jag hela jävla dagen på bussen och nu sitter jag hemma hos min älskling som jag sov hos inatt :) Hade en myspyskväll igår med honom och idag ska jag hem till Alexandra och käka pizza det blir jag, alex, matilda, Oliver(alexandras kille), Ludde och Simon :) Skit kul ska det blir :D men men lägger in lite bilder ifrån i veckan :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback