28 december

Idag blir det stan med Alexandra, Thelander? och Matilda tror jag :) Ska bli najs! Idag kommer även kusin vitamin hit till Halmstad så det blir väl att träffa henne idag eller imorgon :) Älsklingen kom igår kväll och sov över här :) Skit mysigt bara att jag va ju tvungen att gå upp och han med -.- va så varmt och skönt i sängen :D Men men, Imon ska jag iallafall träffa Jennifer och de är bestämt hum... Sedan kanske hon sover här i morgon vet inte riktigt ännu, Undra va jag får i Julklapp av henne :D Nyfiken som få är jag! Aja men jag skriver mer om stan senare idag, ska ta med mig kameran och hoppas på lite bilder... Behöver uppdatering!
Och sedan är det ju en sådan här dag som det finns någon som jag känner som fyller år på, Så Grattis Magnus på födelsedagen och låt mig inte säga ålder för då får jag nog skit för de vid ett senare tillfälle ;) Så Grattis på 25årsdagen så blir alla nöjda ;)

Kommentarer
Postat av: Jacqueline /en av de från moiettu

Hejhej! Söt blogg! :) Är allt bra med dig? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback