25 december

Trött idag men ändå väldigt nöjd med gårdagens händelser :) det blev iallafall att fira jul hemma och Simon kom en stund och åkte därefter och dom som kom sedan va mormor, knut, pappa, farmor och så va det ju jag, mamma och Cenna :) Vi käkade god julmat och så :D jätte trevligt och sedan lite innan julklapps utdelningen och till den kom Nina, Jeppe, Sanne och Kajsa-Nina :) trevligt :D vi öppnade presenter och jag blev hel nöjd med mina :D efter allt drog jag hem till Simon och sov där super mysigt, vi gick på midnattsgudtjänst och sov därefter! :) Nu är det dagen efter och jag är hemma :D ska nog bara chilla idag antingen framför TVn eller med annat :) ska ta ett bad och testa min nya morgonrock :D men men snart kommer de komma in en ny HEader på min blogg och jag hoppas ni kommer gilla den :) men ha tålamod:) Jag lägger in den när jag har tid :)
Här kommer bilder ifrån Julafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback