23 desember

Stressigt innan jul så att sitta på datorn är INTE aktuellt! Men nu har jag lite tid över dagen för den stora dagen och ska nu göra något inlägg :) Från den 20 så har jag och älskling klätt granen på söndagen och samt sovit hos Simon ifrån söndagen till Måndagen, och på måndagen blev de att chilla hemma hos Simon och även gå en runda och ta fina kort, kommer bilder på de :) Sedan på kvällen blev det Julbak hemma hos mig :) Only me and my baby! Vi bakade lussebullar (för sent jag vet), knäck och mintkyssar, Kintkyssarna blev det att slänga och knäcken va ur tråkigt att göra men det blev god :) Lussebullarna blev jätte bra med :) Sedan på Måndag kväll åkte Simon hem och sedan i tisdags kom han in till stan igen och vi sprang runt och handlade in de sista julklapparna till hans familj, Sedan vid fyra tiden kom hans familj över till mig och vi fikade :) därefter åkte vi med dom till Trönninge hem till Isabel som hade middag :) dit kom även Alex och matilda, Natta och Adam :D jätte trevligt och god mat! På kvällen där sedan sov vi hemma hos min älskling! Idag den 23 vaknade vi och käkade frukost och sedan åkte jag hem till Marika och vid halv två stack vi in till Kicks och sedan till Gekås :) Där gick vi runt och Agneta handlade in alla Julklappar och jag handlade Simons julklappar samt lite småsaker till mig :D 586kr senare så åkte vi hem till Halmstad igen :) Och nu har jag nästan precis kommit hem och vi spelar bingolotto jag, mamma, Cenny och Leif :) Cenna har kommit hem :D:D Jag längtar tills imon också för det har börjat fyllas under granen och jag saknar pappa jätte mycket :) <3<3 hoppas på en jätte god jul i morgon och jag kommer antagligen skriva på datorn imon kväll men bara om jag har tid över, vill ju umgås med min älskade familj <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback