12 och 13 december.

Lördag: Jag vaknade bredvid mig älskade pojkvän :) Sedan fixade jag mig och han åkte hem men så ersattes han av Alexandra (: Hon kollade in lägenheten och sedan gick vi till staden , Där handlade vi massa fina julklappar till nära och kära :D Vi tog även en fika innan vi gick tillbaka hem till mig :) Hon åkte därefter hem och så umgicks jag en stund med mamma och Lasse som förövrigt skulle ha glöggkväll här hemma :) När folket började anlända stack jag till Isabel :) där drack vi lite granna, eller rätt mycket om man ränker på vad jag fick reda på av Isabel dagen efter, hon mådde inte så bra :) haha jag mådde däremot väldigt bra (: jag åkte till Simon sedan på kvällen och så hade vi mys och sedan somnade jag skönt i sängen (:
Söndag: Vi vaknade halv tolv och då blev det frukost :) sedan chillade vi och tog det lugnt tills vi åkte till kyrkan vid tre och kollade på öppna förskolans lussetåg :) skit gulligt massa små ungar sprang runt och lussade :) Sedan fikade vi och gick hem (: Hemma hos Simon satt vi lite vid datorn och så kom mamma och hämtade mig :) och så åkte jag hem och då kom Fidde över och så färgade jag hans hår :) eller slingade :P Och nu sitter jag och glor på TV och ska snart bada :)
Puss och kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback