Stranden hela dagen <3

Åh mys, Vaknade och sedan åkte jag, mamma och brossan till stranden =) Fan va skönt det är nu när vädret är tillbaka <3 som sakt brände ju mig lite igår så jag smetade på massa solskydd idag :) haha Så jag fick inte allt för mycket färg men skönt va de :) badade nog 5 gånger (: Isabel kom också ner så det va kul :P Dock är hon en liten badkruka :) hahaha Sedan kom jag hem och duschde smörjde mig och så kom Jeanette och Jennifer å hämtade mig :D vi åkte till Netto och jag handlade och tog ut pengar :D Nu sitter jag här och väntar på mat =) Mumma! Ska slänga på en rulle sedan tänkte jag =) Tror det blir någon serie =) Har köpt lite chips och dipp också för en riktig myskväll .. Imorgon ska jag träffa min lilla älskling :D planera lite inför semestern och så.. Förhoppningsvis kommer vi utanför dörrarna om vädret & Simon tillåter ;) Det svåraste är nog att få ut Simon :P haha men ändåå! Älskar värme.. Sedan på kvällen blir det myskväll med min Bejb =) Vi ska äta lite räkor, kräftor och lite ostar och sådan mums :D Ska bli mysigt värre :) Huset för mig själv :P


Aja nu ska jag käka pusshej<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback