Sabine:

Okej, hum igår blev det kul.. kanske inte hela kvällen men vafan!! Tack Issa för en annars rba kväll<3<3 på Förmiddagen bjöd min bejb mig på Lunch på stan :) mumma,

Idag är det söndag och brossan bara spyr och är allmänt väck :) Han är inte sjuk så vad är han då ?:O haha Jag han och Oliver började dagen med att kolla på "Tomten är far till alla barnen" haha nice.. Sedan körde vi till Rolles och käkade eller aa jag och Oliver åt  Jonathan flyttde in på toan! Efter de köpte vi 4½ liter läsk på Billisten , blir ju slappedag då måste man ha COLA! Nu är vi hemma och Jonathan ligger på golvet och aa ??  Jag och Oliver sitter vid varsin bärbar dator :) haha nice! Skriver kanske mer sedan!


massa pussar sabine<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback