Read it, Read me

Hum, aa Igår köpte vi säng till MIIIG :P och en soffa ;) och lite smått och gott:D Vi va också och hälsade på pappa =)<3<3 Sedan åkte vi hem och jag städade lite och aa Simon kom över och vi käkade och vi spelade xbox och kollade på "YES man" ni alla bör se den. Skit bra.. Sedan däckade jag, huvudet sprängen, halsen värker, ögonen kliar och massa SNOOOR.. Vill inte va sjuk :(

Men idag ska jag städa klart hela mitt fucking rum -.-
Och på tisdag får vi lägenheten och aa nästa vecka ska jag också till Nordens Ark med skolan torsdag fredag! :) gutt gutti gutt gutt ;P

Föresten, jag har tänkt på alla dom "stora" bloggerskorna, blonda och aa ni fattar, dom skriver alltid om att "åh men jag är ärlig" sedan kommer nästa "nej men hon skriver inte ärlig men jag gör de" Alltså jag förstår inte vad som gick snett.. Jag har en blogg för att skriva om mig.. Jag hade ju aldrig fått för mig att skaffa en där jag ljuget och låssas vara någon? Hur ska de gå till? Ska man då hitta på vad man gjorde på dagen då? Eller? Ifs skriver jag inte för alla andras skull häller.. Jag skriver för jag känner jag vill skriva av mig.. Jag vill igentligen spara alla minnen någonstanns.. Och det får ju bli här? För jag skriver ju inte Dagbok:) Detta är väl som min lilla dagbok :P Bara de att alla andra får läsa :) Sen skiter jag i om ens någon gör de.. men det är kul att dela med sig.. Enligt min statestik läser ungefär 23-24 pers min blogg per vecka.. alltså samma IP adresser kommer in olika många gånger på min blogg varje vecka.. och de är väl lite kul? Jag behöver inga 70.000 för att känna att de är kul:) Hade de bara varit 3 regelbunda varje vecka hade jag blivit glad.. för jag har mer än 23 vänner så de är nog mina vänner :) Förhoppningsvis :) Aja nog pratat om de..


Massa pussar Sabine<3

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag läser iallfall ;)

2009-08-31 @ 19:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback