Mysdag med Familjen.

Klockan halv 7 ringde klockan hemma hos Simon och så körde Simon hem mig för han skulle jobba =) Jag somnade gladeligen om hemma igen och vaknade vid 12 ungefär, då käkade jag frukost och kollade på film med Jonathan :) Sedan blev det att duscha och göra sig i ordning och efter de åkte Familjen till Melbystrand och käkade mummsig mat =) Sedan spelade vi minigolf :) Jonathan förlorade ;) hihi :) Vi hade en jätte mysig eftermiddag och sedan kom vi hem och dukade fram bröd, ostpaj, kräfor, räkor och massa gott och mumsade i oss :) När klockan va omkring 8 började vi kolla på den andra filmen av de nya Wallande filmerna och sedan den tredje :D


Nu ska jag typ sova =) Skit trött, ska nog ta en dusch först =) Imon ska jag va med bejb!!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

heej Kusin! när skulle vi käka kräftor och räkor? kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback