Ligger och myser i sängen med...

... inte mindre än min fina nalle Simon har köpt till mig =) Mys pys! Tycker jätte mycket om den =)


Nu har jag precis läst alla mina favvo bloggar och blivit uppdaterad av deras liv, hihi.. Älskar att läsa bloggar.. eller vissas bloggar, Dock va jag inne på Blondinbellas blogg alldeles nyss och ärligt talat har hon blivit väldigt aa dålig.. fattar inte varför hon är känd, eller hon är inte ens med på toplistorna längre.. men ändå alla vet vem hon är och hon har inte ens en ordentlig design, Okej alltså jag har väl själv inte världens bästa design men man behöver iallafall inte gå ner mongo mycket och se massa reklam för att kunna läsa! Verkligen en fet diss på henne.. Men ska inte hänge upp mig på de..

Igår Måndag, Åkte jag, mamma och Angelica och kollade min syn, jag såg utomordentligt =) hihi Och vi handlade också.. sedan åkte jag hem till Min älskling och käkade sedan slappade vi och på kvällen åkte vi ner och käkade på gården med hans föreldrar =) Hände inte mycket mer =)


Idag då har jag bara varit hemma hos honom och slappat.. haha Tråkiga dagar svävar förbi.. Åkte hem vid 7 och käkade middag hemma och sedan umgåts med familjen..


Imorgon ska jag slinga och klippa mitt hår och sedan ska jag och mamma till sjukhuset.. Pappa ligger där..


Uppdaterar nog imorgon om jag orkar.. Längtar föresten till min och Simon semester =) Vi planerade literesväg idag och så .. Först ska vi till hans morfar och efter de hem till min bror och hans flickvän =) Jag sa till Simon när vi pratade om packning att jag måste ha med datorn för att uppdatera min blogg (har blivit något slags beroende) Han bara nu får du väl ge dig! Du ska ju inte ha med datorn.. Men jag är ju tjej så SJÄLVKLART följer min lilla lap top med =) Jag köpte den för att kunna uppdatera bloggen så varför inte använda den till de då?? Min lilla bloggdator är iallafall nu inräknad i den lilla lilla packning som ska följa med.. Lovade även att Simon skulle få använda den till att uppdatera något mongo spel han håller på med.. Sånna värdelösa saker som jag inte förstår mig på =)


Försten påtal om beroende av blogg, tycker ni inte jag uppdaterat mycket på sista tiden ?? Duktiga Sabine, Dock har jag nog uppdaterat för mycket för nu Känner jag mig dum om jag inte gör de :( Vet även lite saker jag ska börja skriva om till skolan och höst så då får ni se =) hihi .. Fast ska mest göra de för mig egen skull.. Hoppas ni blir nyfikna två veckor kvar :)


Aa kan ni fatta 2 veckor kvar av 2009 sommarlov.. bööhöö och jag tycker inte ens de ha börjat.. Men men, Tiden går fort.. jag längtar nu till min 18års dag.. HIHI


Fick nyss ett sms ifrån min älskade pojkvän och där skrev han att han inte kunde sova för han kände sig dum för han glömde ringa mig innan, och att han älskade mig =) naaw. Gull.. Dock sover jag inte ännu men men =)



aja godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback