Hela skolan ut och gå :)

Idag ska hela skolan gå ut och gå i skogen ;) hehe jag har haft djurtur så har varit vaken sedan 6 :S är hemma nu för bussen går ej förens tio i tio :) Känner mig kraslig.. Vi är tre som har djurtur + lärare .. Och Maria(läraren) blev as sjuk på en dag och snorade och halsont och nu tre dagar efter är alla sjuka, och Maria misstänker svininfluensan.. eftersom det gick så himla fort =S Hoppas hon har fel!! Aja kommer nog ändå hem ihelgen av olika saker:) Skööönt!!

Aja i skogen idag funderar jag på att fota och lägga in här :) Vill ni ha lite bilder ?;) Jag får se hur jag gör :)

I Måndags va det fest och igår softade jag och Fisk.. Kommer in bilder ifrån i måndags när jag orkar och hinner!! Blir nog i helgen :) är lite dålig på att få tid med datorn.. eller rättare sakt jag är för social för att sitta och blogga hela tiden .. Men ska bli bättre! Ska försöka blogga varje dag :) Få ta tag i de nästa vecka :)

Frida är nu nyvaken och färdig duschad så jag ska snacka lite skit med henne nu :) hare så bra

Massa pussar Sabine<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback