Godmorgon alla Glada=)

Är ni glada idag?? För de är jag:) Vaknade och mådde hyffsat bra :P Eller aa på bra humör.. Dock börjar Halsen strejka nu så fan va ont jag har, Måste bara tacka Frida för att hon antagligen har smittat mig :), Men gumman det va de värt.. älskar att va med dig!! Igår kollade mamma och jag på massa Soffor och säng till miiiig (A) vi hittade 3-4 möjliga soffor :) och jag hittade inte ens en möjlig säng -.- Men jag är också väldigt kräsen.. måste ha en som formar min kropp och som är mjuk.. den måste fortma upp vid ruggen annars går jag ont, vid t.ex hårda sägar får jag as ont.. pga att jag inte kan ligga rakt med ryggen.. därför söker jag en säng som är mjuk och formar mig när jag ligger.. (: + att Ikea har inte en ända 1.20 säng!! Dåligt tycker jag och då får jag ju leta på jysk och sånna ställen:S Men men vi ska iallafall fortsätta leta idag :) Hoppas vi hittar de vi söker :D

Jag kelade nyss med min älskade Pontus =) Han är så himla go! Han va glad och mysig idag iallafall vilket han inte va igår.. alltså den katten har ett sånt himla humör.. -.- haha men han är min älskling, han är perfekt som han är <3<3

Hittade föresten ett par skick goa skor på Halens.se och åhhh övertalade mamma också så dom ska jag få=) Skit fina och BILLIGA! ;) Och de är väl bra .. lilla Sabine shoppar billigt ? Aja så jävla goa vinterskor.. kan nog inte hitta bättre <3<3 Bilder jag lägger upp är dom jag ska köpa :)

Aja nu ska jag läsa alla bloggar jag läser samt läsa mitt nya nummer av AMELIA =)

Massa pussar Sabine<3


Perfekta Vinterskor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback