:)

Igår va det jääätte mysigt :) Vi käkade och hade jätte mysigt , Sedan sov jag hos min fina älskling <3

Idag vaknade vi och fixade oss sedan kom Simons Kusiner hit =) Vi fikade och delade ut presenter till dom som fyllt år och lite så :) Sedan kollade jag lite på film och Simon cyklade med sina små kusiner =) Efter de åt vi middag och efterrätt;) Sedan åkte vi och badade på fågelvik :) Vi va också på lillstugan och köpte massa godis :) Mumma!! Eric och Rebecca kom hem idag också så vi lyssnade lite på vad dom hade åh säga och så.. Efter de käkade vi kvällsmat=)  Jag och Simon va en sväng och träffade Marika, Ninnie och Dansk också.. Nu har vi precis ätit glass med grädde, maränger och mums =) Nu sitter jag här och ska sova hos min älskling idag :)

Bilder på Simon, William och Albin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback