Dag 3

Dag 3 och sista hela dagen i Kärda =) Vi vaknade i tid även denna dag och käkade en stor frukost med gröt och mackor som dom andra dagarna =) Sedan gick vi över till John och Albin och dom bröjade skjuta pilbåge :) Jag försökte men det gick inge bra ;) Har även bildbevis på att Simon fuskade och bilden kommer såklart in här på bloggen :) Det va meningen att man skulle stå på avstånd och träffa en svamp men Simon som såklart inte träffade ställde sig och sköt precis intill så att han garanterat träffade :) hehe Vi badade denna dag i sjön =) Jag va livrädd precis hela tiden men de va ändå skönt.. dock svin kallt i början :) Efter doppet gick vi hem och duschade, sedan gick vi upp till kusinernas hus och käkade pizza =) Mumms, efter maten chillade vi och gick sedan hem och la oss i tid :) eller kanske inte i tid precis men ändå ;)

Bilder kommer här!


En bild på John, William och Albin



På bilderna skjuter killarna pilbåge, kelar med katten, och Albin kastar även lite sten :) Första bilden föreställer Simon när han fuskar ;)



Kattungar :) Den ena är lite för stor för att dia tror jag :)



Hunden och killarna som är på bilden inlåsta i hennes hundgård=)



Pizza




Älskar min pojkväns leende på bilden <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback