Dag 2

Dag 2 snart över :) Idag har vi vaknat käkat frukost seda umgicks vi några timmar med alla Simon kusiner och lite så =) Sedan skulle dom äta så jag & Simon drog oss hemmåt =) Vi åkte då till Värnamo och köpte lite Ipren och Halstabletter.. Jag börjar känna mig krasslig i halsen och har huvudvärk :( Vill ju inte bli sjuk ... Aja Sedan när vi hade kommit hem och väntade på maten somnade min älskling i mitt knä medans jag läste lite blogg här på datorn :) Så himla gulligt :D <3 Efter de åt vi fiskgratäng och sedan kom John över :) Då bestämde vi oss för att åka åh Fiska! Förlåt Frida men Jag har ju aldrig fiskat så Simon tyckte de va kul!! Och självklart medföljde då att jag Sabine va tvungen att sätta mig i en båt eller EKA! och åka ut på en sjööö.. alltså vatten! UTAN flytväst.. Simon lovade dock att hoppa i och rädda mig i de 1 meter djupa vattnet (A) Lilla jag va först livrädd och de kommer självklart bilder på att jag har varit på sjön.. annars hade väl ingen trott mig :) Lite stolt är jag.. Fast jag tyckte faktiskt de va kul att fiska.. Dock skrek jag varje gång jag fick napp vilket Simon tyckte va kul för jag blev livrädd för varje fisk jag fick upp :) Jag lärde mig också att ta på Maskar (A) även att döda dom men ändå :O Jag fick upp 6 aborrar iallafall :) Simon fick bara fem hihi och en brax också men ändå!! Jag räknade bara med små aborrar och jag fick den största av Mig, John och Simon.. det va vi som Fiskade =) William satt med i båten ett tag för att kolla på! John fick jätte många aborrar och en brax =) haha Sedan gick vi tillbaka och gav katterna alla fiskar=) Jag och Simon satte oss och kollade på film klockan 9 och nu ska vi sova =)

Här kommer bilder!!

Bildbevis på att jag faktiskt va på sjön =)



Bilder på Min första fisk när jag fiskade =)



Flerbilder på när vi metar, sätter mask, och massa på älskling såklart<3



Bilder på Mina sex firrar och dom två braxarna =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback