Bränt, Hyper & Mega trött.

Idag vaknade jag av att min telefon ringde klockan 7!!! Sedan kunde jag inte somna om.. =( Aja gick upp vid halv tio och fixade mig sedan körde mamma mig till frisören.. Det blev jätte bra med slingorna dock lite väl kort klippt men vafan!! Efter frissan hämtade mamma mig igen och vi körde till stranden =) Åh mys! Badade med Brossan två gånger och sedan stekte jag bara =) Angelika brände sig som faaan och hon låt liksom bara en stund, jag blev lite små sur.. varför kan inte jag få färg så snabbt (visade sig att jag fick äta upp mina ord senare) Aja vi va iallafall på stranden i några timmar sedan körde vi och handlade och När vi kom hem Duschade jag och  Angelika ´började laga mat =) Spagetti med köttfärsås stod på menyn Mumma!! Såg att jag började bli röd på bröstet då ;) Aja Sedan körde jag, mamma och Jonathan in till stan, matade pappas f¨glar sedan vidare till sjukhuset och hälsade på honom!!<3<3 Massa älsk till honom! Kry på dig nu!

Sedan körde vi och handlade igen, massa cola muuuuumms =) Sedan kollade jag och jonathan på film och nu sitter jag här, Kollade på mig kropp igen och har bränt hela framsidan, Bröstet, axlarna, ansiktet speciellt pannan!!! BLÄÄ... Ska sola imon med men då ska jag använda solskydd!! Och sola ryggen!!

Men aja är lite hyper så tog lite bilder jag lägger in ;) Nu ska jag ringa min pojke<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback