Villy Sabine Lisa Anna-Linnèa Jansson Holmström

Jag älskar dig högst på Jorden Simon, du är den mitt hjärta slår för du och den jag vill leva mitt liv med.



Har inte skrivit på länge, men jag sitter just nu och väntar på mamma och vem har hon med sig ?? jo Världens bästa pappa<3 Love,
vad som hänt sen jag skrev senast är typ, hum Jag och Anna har löst våra konflikter, tack & lov! Sen så har jag varit ledig denna veckan för jag skulle Jobba ;) Gött och käna pengar :), Jobbar i stallet hjälper en att ta hand om hennes hästar under denna veckan, Jennifer är nere också. och min bror <3 Så ja, Igår hade vi grillkväll! Jätte mys<3<3 Det va Jag, jonathan, Anna, Jennifer, Fidde och Simon<3  Oliver kom över på kvällen oxå (: Vi grillade och käkade och spelade kort:) I måndes va jag med Åsa <3 älskar att va med dig sis! Sen imon är det påskafton<3<3 jätte mys! Ska firas med Familjen & pojkvännen!

Nästa vecka har jag riktigt påsklov och då ska jag jobba jobba jobba jobba!!


Hare bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback