Denna veckan :)

Känner mig Nykär på nytt i min prins!

har typ inte skrivit mycket denna veckan, Men jag har tränat endel och så har jag varit med min älskade Fisk! Och då har man väl inte tid med datorn ?? :O I onsdags iallafall, Vi grillade och hade massor med mys med Grillad banan och solnedgång <3<3 Sedan kom Alexandra en sväng och lite sånt, Vi gjorde lite ............ Och så lät de PANG och jag låg på marken med huvudet före ner i gruset! Aj Aj min hand, Dock tyckte Frida och Alex att mitt ansikte borde gjort ondare men Ikke då, Min handel blev Aj jue! men jag hade skrapat upp hela ansiktet! :( Kom hem och såg mig i speglen och fan va fullt de va! Sov på Fiskens soffa och det dunkade och värte i ansiktet HEEELA natten :( Vaknade kollade mig i speglen funderade på att skippa skolan! Fyfan va jag såg ut! Men Jag gick iallafall och de blev att förklara vad jag gjort hela dagen :p Men men, igår hade jag nog feber, blivit lite infekterad tror Lina.. Men men Idag är de Fredag och vi ahr just haft Matte, ska ha Nina nu!! :/ Sedan ska jag hem och träffa älskling och sedan på Tårtkalas hos Emelie som fyller 17 :) Mys! I helgen lir det lungt och ska nog bara va med Älsklingen! <3<3


bilder kommer in på Våran fina solnedgång och Ansikte!

Älskar dig sweet!


Kommentarer
Postat av: Em, 15 år och gravid med tvillingar.

Somewere over the rainbow med Norah Jones. Har den inte på den datorn jag är inne på nu tyvärr.

Postat av: TILDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH

hihi ja minns de xD, höhö!, hatar nina...

2009-07-12 @ 15:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback