Bulan

Igår tränade jag fotboll :) Nice! Sen grillade vi och efter de drog vi till Höråsen! Mycket tråkigt så vi drog hem igen, Det va jag, Alex och Matilda. Vi satt och snackade skit sedan gick jag hem och Sooov(a)
Nu sitter jag och har engelska BLÄÄ!! Och sedan blir det gympa! Är så trött! Ikväll ska jag antagligen träna fotboll, eller så ska jag sova, har ej bestämt, Simon skulle ha kommit upp med vädret är inte på topp och jag träffar honom om någon dag ändå <3<3 älskar(L) Igår Lammade ett får under vår lektion så vi stod i stallet och kollade på :) Skit gulligt! Sedan va vi i svinhuset och kollade på nyfödda smågrisar! ... Idag vet jag inte vad som händer efter Lunch men de är la sällskapsdjur eller djurvård! (:


Bild på min älskade pojkvän som behöver klippa sig ;) och Finaste hästen Zorina<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback