Tvååker / Sjuk!

Idag har jag varit i skolan, mådde skit kasst känner att halsen börjat svullna, jobbigt! Så jag stack hem vid sista lektionen (Svenska) Somnade direkt när jag kom hem Och enligt Elsie sov jag som död!! Hehe =) Sen vaknade jag och käkade, Nu tvättar jag!! Jippie! Duktiga Sabine! Väntar på att de ska bli klart så att jag kan torktumla de! Elsie spelar fotboll nu =( de ville jag med men så blev de ej! Jävla hals!! vill inte bli sjuk! Men hon lovade att komma över sen när hon kommer tillbaka!

Hänt i veckan....
 
Måndag! Jag kom tillbaka hit till underbara Munka!! Skolan va la bra sen höll jag till i hus 40! skit kul, Vi satt i mörlret och snacka massa läskigt, Sen stack vi ut i majsfältet Jag, Lina, Elsie, Degis, John och Dregel och de va jätte mörkt och äckligt, sen började de SPÖREGNA! hahaha jag och Degis kom ut på andra sidan och hade långt hem, vi blev mega blöta, jag tänkte hela tiden på de jävla styckmorden!!Sen kom vi hem och jag sov där!!  I deras soffa, skit skööönt!! Sov bäst av alla nätter,

Tisdag, Vaknade av att Dregel knäckte sig utan Linas fräcka väckarklocke signal! haaha alltid trevligt att vakna till skratt! Sen gick jag och duschade och sen skolan! Efter de gekås!! Jag köpte lite saker, och sen när vi kom hem igen stack jag Elsie och Dregel till pizzerian och käkade pizza mums!! Sen färgade typ alla håret, eller iallafall typ 8 pers! jag slingade typ =) hihi Sen la jag mig tidigt!

Trevlig helgen kommer bli Becca sötnos!<3

Saknar min Simon så jävla mycket, Älskar dig!

Älsk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback