Torsdag/ Fredag!

Torsdag!
Jag var hemma från skolan (a) Mådde faktiskt jätte kasst, så jag försökte sova vilket inte gick bra =P Jag drack mänder te och åt typ hals tabletter, Sen kände jag mig ovanligt bra igen så jag började vika tvätt och städa!! Hihi sen kom Alex och dom hem från skolan! Och sånt jag fick reda på att Magnus hade fest så, bra som jag kände mig bytte jag om sminkade mig hemma i  Degis rum, Och sen stack Han, Jag och Lina dit, Alla var redan där då och de blev ett skit bra party! Skit kul va de, Kom hem jätte full tyvärr men ändå, somnade i hus 40!! Degis du är så jävla bra!!! Tack för att du tog hand om mig, Och tack alla som brydde sig denna kvällen! 

Fredag!
Vaknade Skiiiiit trött ont i halsen IGEN och helt jävla väck, Men jag Pallrade mig upp mest Degis förtjänt men ändå xD Sminkade mig och drog till skolan, rätt kul i skolan idag ändå, Fast att jag var bakis och halsont hihi , Dagen igår va så jäääävla underbar, längtar till måndag, Nya dagar Nya fester Nya vänner! Nu är jag iallafall hemma ;D hihi JIPPIE!! Festa ikv med Becca<3 sen Träffa Dregel imon, Sen humm Pojkvän men Hästen och jaa allt! <3 måste ner till Zorina nu en stund måste träffa henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback