Mån/Tis/Ons/Tors här i Tvååker!

Måndag!
Vi kollade film och hade de mysigt på kvällen, jag somnade glatt den kvällen, Degis och jag gick även en runda!Läskigt med kul! Har piercat mig, Gissa var ;-)

Tisdag!
Lite små trött,sov tre timmar! Hade friluftsliv hela förmiddagen va i skogen och gjorde eld och skit! Sen hade vi gympa =/ (Blää) Sen Svenska, Sen slutade vi vid halv fyra och vid fyra åkte vi iväg ngr stycken och red islandshästar skit kul!! De va nog de roligaste vi gjort hitills här uppe! Hehe Sen  på kvällen kollade vi film i hus 40 och hade mys!

Onsdag!
Bläig skoldag, Vi va vid havet på förmiddagen kom vi tillbaka skrev lite sen slutade vi vid två! Jag och Elsie dampade sedan runt med moppen, hehe skit kul,skrattade ihjäl mig! (A) Sötnos<3 Sen hade vi fotbollsträning klockan fem, Skit skööönt åh träna, de regnade men de va fan riktigt nice! Hoppas man kommer med i laget som ska spela match mot Plönninge!! Sen kom vi iallafall hem sen snackade jag skit medpolarna hela kvällen!! Tog även ut min gammla navel piercing hehe orkade inte den mer!

Torsdag!
Nu sitter jag i skolan, Jag har kört traktor till nu typ och har teori nu! Traktor är riktigt lamt! Hehe Ikväll är de Fest hehe lääängtar! Ska bli riktigt nice!


Saknade Zorina som fan nu när jag redandra hästar!!
Puss på dig snuttan!

z

Kommentarer
Postat av: Tjörnis

var har du piercat dig? Miss u honey <3<3

2008-09-11 @ 23:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback