Kul helg!

Fredag! Denna dagen fortsatte med att Elsie föjlde med mig hem, Alex dampade och henne vill jag inte se mer!
Men vi kom iallafall hem till mig, käkade lite, sen skulel vi åka till Hishult Magnus och Drägel skulle hämta oss men Dom krockade, =S Fyfan , som tur va hände inget jätte allvarligt Drägel fick en Bula och Magnus nackont men inget allvarligt, Bilens bakdörr blev paj, Aja Magnus och Danne åkte till Halmstad sjukhus iallafall för att kolla nacken, sen skulle dom hämta oss i Taxi påväg till Hishult igen, Och uatnför mig stannade en Limmo, Hahaha Jag coh Elsie fattade ingenting, haha Skit sköj, Med den åkte vi till Hishult och de blev en dyr resa Danne! Sen BLve de lite öldrickning sen sova!

Lördag! Vi vaknade och käkade lite frukost! Sen åkte jag, Elsie, Drägel och MAgnus hem till Drägel, Där va vi lite med Jesper Hans lillebror =D Vi tack även och inhandlade Pizza, Mums! Sen kom vi iallafall hem, Och vi somnade framför en film! =) Sen gjorde vi mat och så kom Drägel, Sen kollade vi film igen och Han sov hos mig!

Söndag! Vi vaknade sen åkte vi med Hans epa till Tränninge träffade Lollo och Becca! Körde lite gran sen åkte vi hem till Simon där släppte han av oss och stack hem =D Jag Elsie och Simon stack sedan hem till mig och kollade film och lite sånt blev massa mys =)

Måndag! Vi åkte upp till Munka <3<3 får se ska byta rum så fort som möjligt!

Slutar om en halvtimme!

Elsie<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback