Förra Veckan/ Denna veckan,

Förra veckan va typ värsta latveckan, Inget hände typ, Vi sjöng singstar typ varjekväll och käkade massa fett och sånt hahaha =) HAde bara de mysigt, i Torsdags sov Jag, Lina, Frida och Elsie Hos Frida i hennes sängar! Mys!
Sen i helgen Så vart jag först på Fredagen hos Zorina och skulle rida henen men kom typ inte långt, Blev avslängd och landade på NAcken vilket inte va så jävla bra, Men sen va jag bara hemma på fredagen, Sen på Lördagen va jag med bror och sånt, sen fest på kvällen hos Anna, Träffa gammalt folk kul <3 Sen så tog jag de lungt och latade mig på söndagen, va hos pappa en sväng coh även hos Farmor,

Måndag Jag åkte upp till Munka skit glad men stämningen skönk rätt snabbt, =/ Hela skolan va allmänt depp idag, och så, så vi kollade typ bara film och sånt i hus 40 på kvällen, jag och Elsie tog moppen till Varberg med, Fast på dagen då,

Ikv ska jag Matilda och Frida på Hajk, vi har de i lektion i vårat elevensval =D Hehe läääskigt, vi ska sova i vindskydd och äta konstig mat (A) HAHAHA,
Aja, Imon fyller lilla Jessica 17 år! Och ni kan ju gissa vad som händer! Grattis till dig iallafall! Och På Torsdag ska jag antagligen med Frida och hennes Far på Raggarträff!! Skit nice! Kuligt! Nu har jag traktor tepro sen ska jag ha svenska sen slutar jag =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback