Ny dag nya tag!

Jag vill vara tjejen i ditt liv, Jag vill att mitt namn ska fylla ditt hjärta, :'(

Idag har jag cyklat till skolan, (två dar i rad nu) Ska verkligen hålla detta nu!! Gillar att ha mortion! Sen efter skolan cyklade Simon och Jag till stan =D Där klippte han sig och vi hälsade på min papi med<3 Sen cyklade vi hem, Åhhh Hoppas verkligen de blir bra mellan oss idag, Saknar dig & Mig Simon<3

Igår red jag lektion för Matilda =) Jobbigt med kul, Jag red även med när Ludde skulle ta en tur på Finus =) tihi, Aelx gick gämte då, åhhh skulle inte kunna klara mig utan dig Alexandra<3 Du är den finaste som finns :)

Och nu sitter jag här, är föresten så himla nöjd med mitt inköp av klänning till både bal & Skolavslutning =D längtar längtar, Vad händer i helgen folk? Är de helt dött eller ?

På lördag dag ska jag till Munkagårds gymnasiet, de är något där, Vet ej vaaaad ;) Hoppas Alex & Matilda ska med iallafall, kommer dööö där själv annars ;D Tihi.


Andreas,
Du är min bästa vän! Gillar dig riktigt mycket,

Simon, Vi är en, vare sig du vill eller ej,

Isabel, Du är min älskade Plutt, Vi har alltid kul ihop, du betyder mycket,

Alex, Du är den jag lever för,

Pappa, Jag älskar dig något enormt!


Men Men ska äta nu, och duuu Jag vill vara din, ='(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback