Bortglömd ängel,

Idag ska jag till småland =D till Mormors syster och hämta en frack till Jonathans studetnbal,
Sen ska jag nog bara Plugga Simon kommer kanske åh hjälper mig ikväll!! ;D

Igår va jag på Munkagård, de va något skit där, Natta va med ;) och mamma & Pappa då, Sen va jag bara hemma och på kvällen kom Simon och vi gjorde mat =) hehe eller jaaag ;P

I Fredags va jag med pappa hela dagen sen så grilalde vi på kvällen och Simon kom med =),

Nu precis kom Jonathan med ett par byxor och frågade om de va mina, Fatta Paff jag blev, för tre fyra år sedan köpte jag dom och använde dom två tre gången sen försvann dom åh nu kom han med dom, 3-4 ÅR haha fatta jag letat efter dom =) Men men dom är snygga så jag kan använda dom nu jue =) hihi

Jag är Singel och de är inte kul =(

Saknar dig, :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback