Stranden!!

Varit på stranden med Många i min släkt, Hela Crelle, Malin, Lea, Fidde, Anita& Thomas, Jeanette, Thomas(morbror), Jennifer, Mamma & Mormor =D

Aja Sen stack jag till Stallet och hade en lite (hela 1 ½ timma) pratstund med Fors! Haha , Jag gick alltså ut en runda med Zorina och träffade honom! hehe Kuligt! Sen kom jag hem duschade och lagade lite spegetti och köttfärgsås med Jennifer, Eller ah hon lagade ;) Sen drog jag till Micke en stund!! Vi kollade på The eye! Rätt bra, finns bättre! Sen stack jag hem igen för han skulle upp tidigt och jobba imon!! Ska dock inte jag, HAHA, Mhmmm sova!

Simon jag älskar dig <33
Saknar min Isabel<33

Fick tag på Adam också så de blir nog stranden med Honom i mon, Simon kommer också en stund!!

Ha det bra!
Denna bjuder jag på!
jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback