Sovdags!

Nu är klockan typ 04.03 hehe och jag ska sova, Kvällen har varit händelserik, Jag och Jennifer började med att kolla Film sen Satte vi oss vid datorn, efter en lång stund bestämde sig Adam för att komma hit, Han ville ha chips!! Då Kom äver Thore, haha Jävligt full!! Snygging du ska inte dricka så mkt!! Sen stack båda =( och jag och Jennifer blev ensamma sen cyklade jag hem till Fors och vi var ute och snackade ett tag kul!! Och nu kom jag precis hem och ska sova, STällde klockan på 12.00 då ska jag upp, Fick inte åka till Alex, Tyvärr jävligt tråkigt!! Aja får se vad som händer imon, eller när jag vaknar =) Hoppas de ej regnar!! Jag får iallafall 7 timmars sömn!! Godnatt allihopa,, Sov gott!!


04.07
Min<3Love You

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback