Soligt =D

Idag sov jag riktigt länge! Sköööönt! Sen vaknade jag och åt frukost, tog en dusch och stekte lite ägg att ha på macka till stranden =D Sen vid tvåsnåret tog jag cyklen till stranden och mötte Adam =) Hehe vi tog våra solstolar och satte oss och precis då gick solen i moln, JÄTTE länge, skit trist! Ville ju ha färg! Sen kom även Thore ner han hade dock ingen solstol som vi så han la sig på sin handuk, Vi badade och åt lite gran och så slog klockan fyra och min älskade Simon kom <3 Han fick äta lite mackor som jag gjort till honom och så badade vi, sen var jag tvungen att åka hem jag skulle till stallet! Så jag kom hem såg jag att jag visst fptt en fin bränna idag =) hehe sen bytte jag om och stack till stallet! Red Zorina i skritt lite gran gick jätte bra sen longerade jag henne en stund, Anita red Obelix han gick också väldigt bra! Nu är jag hemma och  Ska till stranden snart, har en överaskning till Simon, Mys, Älskar dig gubben!! <3<3


Simon älskling på stranden<3
Älsk<3

Adam på stranden =D
Adam

Thore solar!!
Thore

Min bränna ;D
Bränna

Adam din snopp syntes ändå!!
Snopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback