Regn!!!

Idag har de varit skit fint väder halva dagen och Piss väder andra halvan, Blää så tråkigt,
Igår tog jag de bara lungt och la mig tidigt, Gick upp vid 12, duschade satt en stund här och tog de lungt,
Vid tre kom Alex, och hon duschade här efter jobbet och sedan drog vi till stan =) Jag köpte en tjocktröja och ett par string =D Alex köpte två linnen, En bikini och ett par jeans! Sen tog vi och åt lite på Donken, (blää hatar de stället) Jag tog en cesar sallad med LITE fett!! Och den är dessutom Frech! Alex tog dock en Kyckling burgare! Hon sa själv att hon tyckte min maat såg mer inbjudande ut =) Hehe
Sen åkte vi hem med bussen och vi chillade en stund här, Sen cyklade hon hem! Stackare, Först cykla nästan en mil sen Jobba 7 tim och sen gå på stan med mig och sedan cykla lite mer än en hel mil,!! Jobbig dag för dig gumman <3 Men mysigt hade vi! <3<3 Vi får se om vi kan hitta på ngt på Torsdag!
Sedan kom Jennifer ner från Uppsala! Och så kom såklart Jeanette, Thomas och Bella(hunden) med!! Hehe Men vi snackade skit ett tag sedan gick jag och Jennifer min Gå i Form runda (Har börjat med de förra veckan och kommer gå i fyra veckor så har tre veckor kvar) Vi gick och hälsade på Zorina!! Mysiga tjejen<3 Sen gick vi bara hem igen ;) Skööönt, Sen har jag bara suttit nere hos dom och snackat skit hela jävla kvällen och nu blir de typ sängen (a)

Simon jag saknar dig, Orkar faktiskt inte ha de såhär mer, Vi glider ifrån varan (enligt mig) du kanske tycker de är bra men jag går här som ett jävla vrak och mår skit!! Orkar inte med detta mer, vi träffas inte längre, vi kan lika gärna skita i detta ='(


Dig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback